Produkty pro obchodní platforma (6)

Platforma pro obchodování s fakturami - Obchodování s fakturami prostřednictvím online tržiště (Crowdfactoring)

Platforma pro obchodování s fakturami - Obchodování s fakturami prostřednictvím online tržiště (Crowdfactoring)

Obchodování (fakturální obchod, crowdfaktoring) je formou peer-to-peer (P2P) půjčování, kde několik investorů (firem nebo jednotlivců) financuje fakturu nebo pohledávku tím, že koupí její část za zvýhodněnou cenu. Jednotlivé neuhrazené faktury (pohledávky od zákazníků) mohou být také prodány investičním sítím. Tato flexibilní metoda řízení likvidity je obzvlášť užitečná pro malé a střední podniky. Metoda má několik výhod. Malé a střední podniky mohou rychle získat přístup k financování, zlepšit pracovní kapitál a uvolnit hotovost pro posílení krátkodobé likvidity. Tyto prostředky mohou být použity k pokrytí nákladů nebo k novým investicím. Pro investory znamená fakturální obchod nové krátkodobé investiční nástroje s nízkým rizikem a dobrým výnosem, stejně jako možnost rozložit riziko v rámci svého investičního portfolia. Platforma pro fakturální obchod ZWEBB Fintech zjednodušuje proces online fakturálního obchodu pro firmy, což šetří čas i peníze, aniž by došlo ke ztrátě bezpečnosti.
B2B Nákupní Platforma

B2B Nákupní Platforma

Zvyšte svou produktivitu s e-procurementem Zjednodušte a optimalizujte svůj nákupní proces s naší B2B platformou zaměřenou na podnikání!
Webový vývoj

Webový vývoj

Andersen je skvělá volba pro vytváření webových stránek. Nabízíme širokou škálu služeb, od zakázkového vývoje po e-commerce řešení. Náš tým odborníků vám pomůže vytvořit webovou stránku, která bude jak uživatelsky přívětivá, tak responzivní. Kontaktujte nás ještě dnes, abyste se dozvěděli více o našich službách vytváření webových stránek.
Automatización y Optimización de Procesos

Automatización y Optimización de Procesos

Con nuestras automatizaciones inteligentes, puedes liberar tiempo para lo que realmente importa. Imagina tener un asistente personal que se encarga de las tareas tediosas y repetitivas, permitiéndote enfocarte en lo que amas hacer.
Optimalizace Procesů

Optimalizace Procesů

Optimalizace procesů - jak začít? Jakákoli společnost, která chce dlouhodobě udržovat zlepšené procesy, musí nejprve zvážit vizi, směr nebo cíl (1). Nejefektivnějším způsobem, jak úspěšně motivovat zaměstnance, je jasná komunikace vize, směru a cílů. Optimalizace procesů vyžaduje změnu v současném způsobu práce, proto je velmi důležité, aby se zaměstnanci ztotožnili s vizí, směrem a cíli společnosti. Jakmile je směr potvrzen a dohodnut, je třeba efektivně analyzovat současnou situaci pro optimalizaci procesu (2). Pochopení současné situace bez subjektivního balastu je klíčem k efektivní optimalizaci procesů. Zaměstnanci přímo zapojení do procesu se podílejí na analýze současné situace a systematicky prezentují aktuální stav pomocí lean metod.